czwartek, 20 lutego 2014

Sesja done! + nowy semestr :)

W końcu... W końcu pokonałam tę przeklętą matematykę! ;D Co prawda IV termin, ale w końcu pykło... Kurde, ale się cieszę, serio! ^^ Byłam o krok od urlopu dziekańskiego...

Reszta sesji też jako tako, egzaminy z III semestru zdane w I terminie, tyilko dalej połowa roku z mechaniką walczy... Dzisiaj pisaliśmy kolosa z wykładów... Jak to nasz prowadzący stwierdził, termin ten był terminem ostatnim(kij z tym, że był to 2 termin poprawkowy dopiero, rok temu mogli zdawać MiWM ile chcieli)... Nie liczę na cud, ale zobaczymy...
A jeszcze na dodatek prof. oznajmił, że 'politechnikę stać, żeby zredukować o 40 liczbę studentów inżynierii biomedycznej' super, kurde. Widać, że się o nas troszczy, nie ma co.

A pomijając już temat sesji... Zaczął się nowy semestr. Wybrałam specjalizację o wdzięcznej nazwie Inżynieria Wyrobów Medycznych(IWM). Długo się wahałam pomiędzy nią a Informatyką i Aparaturą Medyczną(IiAM), bo obie wydają się ciekawe, ale jednak wizja programowania + widoku niektórych ludzi zniechęciła mnie do IiAM.
Na IWM już widzę, że będzie dużo kucia, nazwy przedmiotów, typu PiOwPSM (Projektowanie i Optymalizacja w Procesie Wytwórczym Sprzetu Medycznego), czy PKSiWMI (Podstawy Kształtowania Struktury i Własności Materiałów Inżynierskich) mówią same za siebie... Oby było to ciekawe, chociaż patrząc na zdjęcia osób z roku wyżej raczej nie powinno być źle ;) Zdjęć na blogu też mam nadzieję, że nie zabraknie, a przynajmniej z tych co ważniejszych laboratoriów(chociaż w sumie laborek nie ma za dużo, projektów jest więcej). Trzeba tylko jeszcze zdobyć od kogoś materiały z IV semestru, bo zawsze się małe pomoce naukowe przydadzą... ;D

No. W przyszłym tygodniu postaram się dodać obszerniejszą notkę, ten tydzień jest dość organizacyjny, większość zajęć trwa po 20-30 minut, więc póki co nie mam co opisywać ;)

Trzymajcie się!

PS. A na poprawę humoru trochu żarcików z Polibudy. IV termin z TOMów, wpis na planie sali ;) Zabawna godzina egzaminu(7:30), jak i informacja dla studentów ;p



1 komentarz:

  1. Hey ;) Fajnie, że prowadzisz takiego bloga. Ja myślę czy by nie pójść na ten kierunek, ale nie wiem czy sobie dam rade, bo niby matematykę lubiłam, ale nie wiem czy sobie poradzę z tak zaawansowaną matematyka i fizyką (bo fizykę w liceum miałam tragiczną).

    Gratuluje zaliczenia semestru i matematyki ;)
    Będę oczekiwać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń